Vergunningen

Uw zoekacties: Archief van het gemeentebestuur van Zaltbommel, 1980 - 1998
x3210 Archief van het gemeentebestuur van Zaltbommel, 1980 - 1998
Uitleg bij archieftoegang

Een archieftoegang geeft uitgebreide informatie over een bepaald archief.

Een archieftoegang bestaat over het algemeen uit de navolgende onderdelen:

• Kenmerken van het archief
• Inleiding op het archief
• Inventaris of plaatsingslijst
• Eventueel bijlagen

De kenmerken van het archief zijn o.m. de omvang, vindplaats, beschikbaarheid, openbaarheid en andere.

De inleiding op het archief bevat interessante informatie over de geschiedenis van het archief, achtergronden van de archiefvormer en kan ook aanwijzingen voor het gebruik bevatten.

De inventaris of plaatsingslijst is een hiërarchisch opgebouwd overzicht van beschreven archiefstukken. De beschrijvingen zijn formeel en globaal. Het lezen en begrijpen van een inventaris behoeft enige oefening en ervaring.

Bij het zoeken in de inventaris wordt de hiërarchie gevolgd. De rubrieken in de inventaris maken deel uit van de beschrijving op een lager niveau. Komt de zoekterm in een hoger niveau voor, dan voldoen onderliggende niveaus ook aan de zoekvraag.

3210 Archief van het gemeentebestuur van Zaltbommel, 1980 - 1998
Zoek in deze inventaris
>
Zoektermen
Zoektips!

Wildcards kunnen het zoeken vergemakkelijken:

  • Een ? (vraagteken) vervangt een letter
  • Een * (sterretje) vervangt een aantal letters
  • Door een $ (dollarteken) voor een zoekterm te zetten, zoekt u naar woorden die op elkaar lijken.

Meer zoektips vindt u hier.

 
 
Inventaris
1. Archief van de gemeente Zaltbommel 1980-1998
1.2. Taakuitvoering
1.2.7. Volkshuisvesting
1.2.7.2. Stellen van eisen aan gebouwen
6103-9120 Stukken betreffende het verlenen van bouwvergunningen, 1980 - 1998
Records 1 t/m 100
Records 101 t/m 200
Records 201 t/m 300
Records 301 t/m 400
Records 401 t/m 500
Records 501 t/m 600
Records 601 t/m 700
Records 701 t/m 800
Records 801 t/m 900
Records 901 t/m 1000
Records 1001 t/m 1100
Records 1101 t/m 1200
Records 1201 t/m 1300
Records 1301 t/m 1400
Records 1401 t/m 1500
Records 1501 t/m 1600
Records 1601 t/m 1700
8178 Hurwenen, Bommelsekade 7; Zaltbommel, Bommelsekade 7; Plaatsen kantoorcontainer, 07-01-1991
3210 Archief van het gemeentebestuur van Zaltbommel, 1980 - 1998
Inventaris
1. Archief van de gemeente Zaltbommel 1980-1998
1.2. Taakuitvoering
1.2.7. Volkshuisvesting
1.2.7.2. Stellen van eisen aan gebouwen

6103-9120 Stukken betreffende het verlenen van bouwvergunningen, 1980 - 1998
8178 Hurwenen, Bommelsekade 7; Zaltbommel, Bommelsekade 7; Plaatsen kantoorcontainer, 07-01-1991
Besluitdatum:
07-01-1991
Auteursrechtelijk beschermd:
Ja
Tekeningen:
Ja
Huidige gemeente:
Zaltbommel
Bouwwerk:
Plaatsen kantoorcontainer
Aanvrager:
firma Heins
Adres:
Hurwenen, Bommelsekade 7; Zaltbommel, Bommelsekade 7
Gemeente bij verlening:
Zaltbommel
Kadastraal nummer:
E470, E471
Opmerkingen:
Adres in 1991: Bommelsekade 7 Hurwenen. De vergunning is verleend door B&W van Rossum. Het pand ging bij de wijziging van de gemeentegrens bij de gemeentelijke herindeling per 01-01-1999 over naar de gemeente Zaltbommel. Deze beschrijving is verdubbeld en bij beide gemeenten opgenomen. Dossier vervreemd aan gemeente Zaltbommel op 2-6-1999.
Records 1801 t/m 1900
Records 1901 t/m 2000
Records 2001 t/m 2100
Records 2101 t/m 2200
Records 2201 t/m 2300
Records 2301 t/m 2400
Records 2401 t/m 2500
Records 2501 t/m 2530
Kenmerken
Datering:
1980 - 1998
Plaats:
Zaltbommel
Taal:
Nederlands
Dekking in tijd:
1980 - 1998
Verversingsgraad:
onregelmatig
Omvang in meters:
141,75
Gemeente:
Zaltbommel
Locatie:
Zaltbommel
Licentie:
Categorie:
 
 
 
MAIS-(M)DWS is een product van DE REE archiefsystemen BV
meer informatie over MAIS-(M)DWS