14 december 2017

Vacature projectmedewerker Inventarisatie (senior)

Wij zoeken een projectmedewerker voor ontsluiting van overheidsarchieven. Ben jij onze nieuwe collega?

 

Projectmedewerker inventarisatie (senior) 24 uur per week

  

De functie

Wij hebben een senior projectmedewerker inventarisatie nodig voor enkele inventarisatieprojecten. Het betreft de verbetering van de ontsluiting van een viertal gemeentelijke archiefblokken, van het archief van een technische dienst en van een archief van een kring van de Bescherming Bevolking.

 

Wij bieden:

  • Een projectcontract voor de duur van 14 maanden, waarvan 2 maanden proeftijd.
  • Flexibele werktijden, plezierige werksfeer, ervaren collega’s.
  • Moderne werkomgeving met goede faciliteiten.
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Afhankelijk van opleiding en ervaring een salaris van maximaal € 3.293 bruto per maand (schaal 8 salaristabel Gemeenteambtenaren, d.d. 1 januari 2017) bij een 36-urige werkweek.
  • Standplaats is Tiel.

 

Je taken en verantwoordelijkheden:

  • Je inventariseert in samenwerking met een junior-projectmedewerker, onder begeleiding van de projectleider inventarisatie van het RAR een aantal gemeentelijke archieven en enkele andere overheidsarchieven in het archiefbeheersysteem MAIS-Flexis.
  • Bij aanvang van een project maak je een archiefbewerkingsplan.
  • Je neemt de complexere onderdelen van de inventarisatiewerkzaamheden voor je rekening en bent het eerste aanspreekpunt voor de junior-projectmedewerker inventarisatie.
  • Je hanteert bij het werk de interne richtlijnen die bij het RAR worden gehanteerd.
  • Je neemt initiatief om de ontsluiting van de archieven zo optimaal mogelijk te maken.

 

Je beschikt over:

  • Diploma archivistiek A of B, behaald met een studie aan de Hogeschool van Amsterdam, de Reinwardt-academie of de Universiteit van Amsterdam.
  • 3 jaar ervaring met inventarisatie van archieven.
  • Bij voorkeur ervaring met het werken in MAIS-Flexis.

 

 Jouw competenties:

  • Gestructureerd kunnen werken.
  • Samenwerken en helder communiceren.
  • Resultaat en oplossingsgericht.
  • Probleemanalyse kunnen maken (helder en kort omschrijven).
  • Plannen, prioriteiten stellen en je werk organiseren.

 

Informatie:

  • Voor inhoudelijke informatie over de functie kun je contact opnemen met Beatrijs van Dijk; voor vragen over de procedure en andere zaken kun je bellen met Rico van der Schee. Beide zijn bereikbaar via 0344-612230.
  • Kijk ook op onze website: www.regionaalarchiefrivierenland.nl.
  • Bekijk de promofilm op YouTube ‘Rens in het Archief.’
  • Een positieve verklaring omtrent gedrag maakt onderdeel uit van de procedure.
  • Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie is niet gewenst.

 

Solliciteren: