16 november 2017

Vacature Applicatiebeheerder, opnieuw opengesteld

28 uur per week

Het RAR is het innovatieve historische informatiecentrum van Rivierenland in Tiel. Wij zijn als organisatie continu in beweging. Dienstverlening, professionalisering en digitalisering zijn voor ons leidend. Dat zie je ook terug in ons moderne gebouw en ICT-faciliteiten. We maken namelijk zo veel mogelijk gebruik van nieuwe digitale mogelijkheden en daarom investeren wij in onze organisatieontwikkeling.

Wij zoeken een klantgerichte en oplossingsgerichte app-beheerder. Ben jij onze nieuwe collega?

Applicatiebeheerder 28 uur per week (doorgroeifunctie)

  

De functie

Wij hebben een applicatiebeheerder nodig voor ons uitgebreide archiefbeheersysteem MAIS-Flexis en ons documentmanagementsysteem (DMS) Corsa. Deze applicaties vormen de belangrijke pijlers voor onze bedrijfsvoering. Daarom concentreren wij het beheer van deze applicaties bij jou, onze applicatiebeheerder.

 

Wij bieden:

  • Een doorgroeifunctie met een omvang van 28 uur per week (80% full-time) voor een jaar, met mogelijkheid van een vaste aanstelling.
  • Flexibele werktijden, plezierige werksfeer, ervaren collega’s, een uitdagende nieuwe functie.
  • Moderne werkomgeving met goede faciliteiten.
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals studiemogelijkheden (i.c.m. werk).
  • Afhankelijk van opleiding en ervaring een salaris van maximaal € 2.913 bruto per maand (schaal 7 salaristabel Gemeenteambtenaren, d.d. 1 januari 2017) bij een 36-urige werkweek.
  • Standplaats is Tiel.

 

Je taken en verantwoordelijkheden:

  • Je beheert (functioneel) DMS Corsa en het Archiefbeheersysteem MAIS-Flexis.
  • Je instrueert gebruikers over de werking en de mogelijkheden van het systeem en levert een bijdrage t.b.v. het opstellen van de gebruikersinstructies en procesbeschrijvingen.
  • Je beheert de toegangsbeveiliging binnen de applicaties.
  • Je bent intermediair tussen gebruikers en leveranciers en neemt deel aan overleg.
  • Je bent aanspreekpunt voor gebruikers over MS Office en je zorgt voor het (laten) aanmaken en onderhouden van koppelingen met en sjablonen in MS Office.
  • Je levert een bijdrage aan de ontwikkeling en onderhoud van het digitale depot (e-Depot).
  • Je legt verantwoording of aan de manager Bedrijfsvoering.

 

Je beschikt over:

  • Een MBO/HBO werk- en denkniveau.
  • Kennis van en ervaring met applicatiebeheer en gebruikersondersteuning.
  • Bij voorkeur ervaring met en inhoudelijke kennis van MAIS-Flexis en/of het DMS Corsa of vergelijkbare documentmanagementsystemen.
  • Algemene kennis van inrichting van applicaties en werkprocessen/taken in een organisatie.
  • Affiniteit met technisch beheer van de ICT-componenten.
  • Je hebt kennis van de ontwikkelingen op ICT-gebied in relatie tot werkplekautomatisering.
  • Je hebt basiskennis op het gebied van post en archiefzaken in combinatie met de visie van de elektronische overheid.

 

Jouw competenties:

  • Klantgerichtheid (luisteren, helpen, regelen en afspraak = afspraak).
  • Samenwerken en helder communiceren.
  • Resultaat en oplossingsgericht.
  • Probleemanalyse kunnen maken (helder en kort omschrijven).
  • Plannen, prioriteiten stellen en je werk organiseren.
  • Werken onder tijdsdruk.
  • Kunnen omgaan met snel veranderende omstandigheden.

 

Informatie:

  • Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met de heer Rico van der Schee, manager bedrijfsvoering, telefoonnummer 0344-612230. Kijk ook op onze website: www.regionaalarchiefrivierenland.nl.
  • Bekijk de promofilm Rens in het Archief.
  • Een positieve verklaring omtrent gedrag maakt onderdeel uit van de procedure.
  • Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie is niet gewenst.

 

Solliciteren: